سلام .اول از همه فرا رسیدن ماه محرم رو به همتون تسلیت میگم و امیدوارم که بتونین از این ماه بزرگ نهایت استفاده رو ببرین و فراموش نکنین که مهم فقط و فقط زمان حال و شما باید از همین الانتون هم استفاده کنین و با برنامه و هدف حرکت کنین .گفتم هدف راستش هدف من از درس و
دانشگاه خیلی مشخص بود اینکه بتونم درسمو بخونم و به یه دانشگاه مطرح برم یعنی در شهر بزرگ تهران و یا برم معلم بشم و از کنار معلمی و یا در کنار معلم بودنم به ادامه ی رسیدم به هدف اصلیم حرکت کنم.بچه ها هدف واقعا مهم ولی متاسفانه من نتونستم به هدفم برسم چونکه
غیرت نداشتم .اره غیرت شاید فکر کنین که چه ربطی داره الان میگم که غیرت مهم ترین و من این مهم رو نداشتم من غیرت درس خوب خوندن رو نداشتم و نتونستم به هدفی که میخوام برسم و باعث شدم که کسایی که دوسشون داشتم رو یا اونا منو دوست داشتن رو از خودم برنجونم و ناراحتشون کنم.و من واقعا برای خودم متاسفم که نتونستم هیچ کاری براشون بکنم.این اولین مطلبی بودش که من از دانشگاهم فرستادم و توی وبلاگم که میدونم اصلا بیننده ی زیادی نداره ولی همون چند نفر واقعا خاص هستن گذاشتم.جاتون خالی پریشب استاد بزرگ جناب اقای رحیم پور از غدی مهمان ویژه ی هیئت دانشگاه ما بودن و حرفهای قشنگی رو زدن که حتما اونا رو طی روزهای آینده مینویسم.و در آخر هم میخوام بگم که اگر باز هم شکست خوردین و زندگیتون نابود شد مثل من دوباره بسازینش من هنوز و هنوزه میخوام تلاش کنم و یعنی دارم میکنم که به هدفم برسم و شک نکنین که میرسم چونکه سرم بدجوری به سنگ خورده و بدجوری به غیرت اومدم هرچند که خیلی دیره ولی امیدمو به خدا اصلا از دست ندادم پس شما هم اصلا امیدتونو از دست ندین.
دوستون دارم مراقب خودتون باشین یا حسین(ع)
نگهبان آسمان...
ما را در سایت نگهبان آسمان دنبال میکنید
برچسب: دانشگاه آزاد,دانشگاه تهران,دانشگاه علمی کاربردی,دانشگاه شهید بهشتی,دانشگاه ارومیه,دانشگاه آزاد تهران مرکز,دانشگاه تربیت مدرس,دانشگاه آزاد تهران شمال,دانشگاه شیراز,دانشگاه علامه طباطبایی, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 17:16